close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הכינו מראש: אלו השאלות שתשאלו את טכנאי הדוודים

מערכת שורשכה אדר ב, תשעט01/04/2019

מאחר ומותקן אצלכם דוד אחת לכמה שנים, כדאי בהחלט להשקיע בכל התשתית הנדרשת כבר מעכשיו – מה שיאפשר לכם ליהנות מדוד תקין, איכותי וכזה שתואם את הצרכים שלכם. אז מה חשוב שגם אתם תשאלו את הטכנאי לפני הגעתו אליכם?

תגיות:
מה שאתם בסך הכל רוצים הוא מים חמים שימתינו לכם בדוד – באמצעותם תוכלו ליהנות מרחצה נעימה ומהאפשרות לשטוף כלים בכיור במים שאינם קפואים. מה שאתם ככל הנראה פחות רוצים הוא להתחיל לחפש טכנאי מתאים להתקנת הדוד, לבצע מולו בדיקות מקדימות ולשאול אותו את כל השאלות הנחוצות.

מאחר ומותקן אצלכם דוד אחת לכמה שנים, כדאי בהחלט להשקיע בכל התשתית הנדרשת כבר מעכשיו – מה שיאפשר לכם ליהנות מדוד תקין, איכותי וכזה שתואם את הצרכים שלכם. אז מה חשוב שגם אתם תשאלו את הטכנאי לפני הגעתו אליכם?

1.נפח הדוד – מ-80 ליטרים ועד ל-200 ליטרים
/>הדבר הבסיסי ביותר שאתם צריכים לקבל החלטה לגביו הוא נפח הדוד. אפשר לדמות את הדוד שלכם לקרטון חלב: כל עוד אתם גרים לבדכם, סביר להניח כי תוכלו להסתפק בקרטון חלב אחד לשבוע לטובת שתיית הקפה. מנגד, במידה ואתם זוג הורים עם עוד שלושה ילדים, הרי שקרטון חלב אחד מספיק לכם ליום אחד בלבד ועל כן אתם צריכים כמות גדולה יותר.

דומה הדבר עם נפח הדוד: ככל שאתם יותר נפשות בבית, כך צריך נפח דוד גדול יותר שיוכל להבטיח מים חמים לכל אחד מכם. דוד בנפח של 80 ליטרים יומלץ לאדם אחד או לזוג, בעוד 200 ליטרים נפח יתאימו למשפחה בת 6 נפשות. חשוב להבין כי לא מדובר על נוסחה כללית וקבועה, וכי נפח הדוד יותאם אליכם בעיקר בהתאם לדפוס השימוש שלכם.

2.הצעת מחיר משוערת ומה הכולל המחיר
כל עוד הטכנאי יגיד לכם שאת המחיר הוא יתן לכם רק כשהוא יגיע אליכם, דעו כי מדובר על אור אדום שאתם צריכים להיזהר ממנו. מדובר על שיטה ידועה של טכנאים לא אמינים שרוצים להפוך אתכם לקוחות שבויים: הם יגיעו אליכם, יתחילו לעבוד ורק אז יציעו לכם מחיר – כך שלא תהיה לכם ברירה אלא להסכים לתנאים שלהם.

טכנאי אמין לעומת זאת יציג בפניכם את העלויות, לפחות את אלו המשוערת. התקנה של דוד שמש צריכה לכלול את הדברים הבאים:
? הובלת הדוד אליכם
? התקנה על הגג
? פינוי הדוד הישן במידה ויש כזה
? בדיקה כללית של תקינות הדוד

3.החלפת הדוד בפעם הבאה – מהו התאריך המשוער?
שאלה טובה שכדאי לשאול את הטכנאי היא בכל כמה זמן תצטרכו להחליף את הדוד. בעת שיש לכם את המידע הזה, אתם יכולים לצפות פחות או יותר מתי תהיה ההוצאה הבאה שלכם באשר לרכישת דוד חדש. כל עוד תרכשו דוד איכותי של מותג ידוע, וכל עוד תשתמשו בו כנדרש ותתחזקו אותו נכון – אתם יכולים ליהנות מהדוד גם לאורך כ-10 שנים.

4.אחת ולתמיד: טיימר לדוד שמש – כן או לא?
כן – חד משמעית! אז נכון שהדוד שמותקן אצלכם הוא דוד השמש שמחמם את המים גם מבלי שתבקשו, אך בימים בהם השמש מחממת דווקא אזורים אחרים בכדור הארץ, הרי שתצטרכו את הטיימר. איך הוא מסייע לכם?
? טיימר מבטיח שעות הדלקה וכיבוי קבועות (מונע הוצאות מנופחות)
? הטיימר מונע מצב בו הדוד דולק ממושכות (מונע שחיקה מוקדמת של הדוד)
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה